Wednesday, July 9, 2008

I'm going through the sleepless nights again....


Ohh... ini semua gara2 terlalu taksub dgn business ku yg semakin berkembang (Alhamdulillah... rezeki... not bcoz of the $$$, but I really enjoy doing it very much!!) sampai terabai assignments and project paper yg semakin dekat deadline nyerr.... (Abaji kata padan muka... huhuhu...)

Well... I'm naturally the eleventh hour person, kalo tak de ape2 pun mmg last minute baru nak terkedek2 cari bahan buat assignment...
(which I found my brain works better under presure...).

With my exam is just around the corner... boleh lagi aku dok soping online beli handbags berjam2 lamanye!! sampai naik cramp punggung nih...

Seriously... aku tersangatlah MALAS nak study kali ni... cuba la bagi nasehat sket kat aku ini yg bagai sudah lupa daratan dan lautan... siang dan malam.... boleh??

6 comments:

Normala said...

Byknyerrr Shazmi ke.... cian cian. Mala pun tetakuts juga nak invest bende yg bukan2 nie.

Chazie Bilmas said...

amboi amboi...... menyopping bukan main rajin & larat nko ek Nom. Dah pegi study & wat assignment. hehehe.... Ko ni mmg, sume nak last minute. Dah penat kang terus tido, x cuci muka pas tu sibuk komplen jerawat penuh semuka. hehehe.....kan dah kena bebel dgn Mak nenek. Wish you best of luck!

Tukang Campak said...

Nom, aku nak nasehat nih...

Ko carik handbag yg lawa & tali/handle pjg sket ye.

Hahahaha masuk kategori nasihat la jugak nih. Nak wat cane, otakku jua b'fungsi dgn optima pada 11th hr.

Hanum said...

mala -?? aku rasa ko salah comment... heheheee...

mak yan - hengko mmg 'mak nenek' yg paling terrerr... amaat memahami dilemma ku ini. aku komplen muka aku naik jerawat kat lakik aku.. dia buat 'kayu' jer...

kak zie - nasehat yg amat bernas sekaliksss!!!..

yayakus! said...

nun.. make sure ko tak tid0 pakai serkuppp.. kwangKwaNgKwangggg...

Hanum said...

yahyaasss!!.. i miss u!!!.. hahahha.. pakai serkup daa.. kwangg..kwanggg...