Friday, December 5, 2008

Part Time Model...


And another part of the time, kacau mak la kalau dia tak gi skolah....

So... sapa2 yg suh update blog handbag aku cecepat tu.... this is the reason why kerja2 'mulia' aku kerap kali tergendala... hehehe.. kena tuduh jer Hanna ni ngan mak... actually nye aku malas... syiok berhibernasi disiang hari :p


Aku tak paham... aku dah sejuk beku ni dia bleh melalak nak pakai sleeveless... peluhh..

Time org nak snap, time tu la tangan dia sebok interframe...


Nak bwk gi skolahh?!.. manyak cantekk??!


Fevret Hanna.. sama la mcm fevret mak....

4 comments:

Chazie Bilmas said...

Hai Num,

Amboi! Amboi......... Hanna.... ada hidden talent jadik mudel gaks ek? hehehee.......
Num,
Yang pebret Hanna tu kan cantik ah. Kemilau lagiks. Berapa Rupiah ko jual eks? Kalu mahal ngences ah aku.................

Kira rega sedara lah. bleh gitu? huhuhu.... ;-)

Hanum said...

Alahai mak yan... terpaksa ngencess la ko kali ni... dah ade owang beli la yg tuh... huhuhuhuu...

Chazie Bilmas said...

Apaaaa...........

Aduh ngences ler jwbnyer aku. Baru nak kenen2 kat lakiku mintak dia bayor.......heheheee
tak per........tak per...nanti kalo ada yg simple but nice (esp.kalo pebret hanna gak) make sure ko reserve for me ok.

btw, salam aidiladha for u & family. masak apa raya aji?

Hanum said...

slamat raya haji 2 u too mak yan... masak jejemput jer wat bekfas di pagi raya...