Friday, July 24, 2009

Thanks Rena :)


Hehehehe.... Kasut ala2 terompah gediks ini telah ditaja oleh Rena Norman (Norman itu laki dia... bukan abah dia...). Aku sesaje je terai, sekali dah melekat kat kaki ni terperasan sangat cantik plak!!.. Bertambah la cantik kasut nih bila tetiba je ko announce nak blanje. Aku tau Rena, ko agak kaciwa kan sbb tinggal satu saiz je... and saiz aku lak tu... hehehe... Anyway, thanks a lot dear!!!... I like!!!...

Oh... saya sangat suka with this brown Montego Bay Club high street chic platform, feeling Heidi Klum gracing on the Victoria Secret runway show bila memakai kasut ini (hehehe... verangan...). 4 inches above the sea level saya terasa sgt tinggi okey... hampir mencecah tahap bahu Abaji!!!... Being no. 1 fan of pumps and high heels dek kerana 'ketinggianku yg terlampau', I used to have dozens (or more??!) of heels for work which I no longer put them on since I officially be the NYC pedastrian for the past 2 years. Skarang ni akak main belasah flats and flip-flop aje turun naik subway dan berjalan 2-3 batu. But the average shoes collection which I had for work was 3" heel. Rena sponsor ni kira paling tinggi la ni... jgn terpeleot sudah... hahahah!!

To Rena & Norman, it was nice having u hear. U guys take care and have safe journey home. Semoga ukhwah yg baru terjalin ini akan kekal hingga ke akhir hayat, insyaAllah. Aku doakan korang murah rezeki, bleh dtg sini lagi thn depan... belanja aku lagi... lalalalala...

2 comments:

Call sekarang untuk IMEJ BARU anda! said...

ya allah num..cantekkkkssss ok...aku pun suka,eh takde ke org nk belanja aku pulak ni..eh num,nak tanya..brand EasySpirit ada x kat sana??

Hanum said...

Ade Ujie... Easy Spirit is comfy and very affordable here. Ala2 Bata la gitu... tp bata pun dah mahal skarang eh??