Thursday, February 7, 2008

New Motivation


Alhamdulillah... abah dah kuar after 13 days in the hospital. Rasa lega sket hati ni... tp yg tak bestnyer Hik cakap maid Indon for emak masih tak dapat2 lagi... dunno what's wrong with these agents or these Indons... dah 'kerek' tak mau keja kat M'sia lagi ke ape?!

Anyway.... tetiba menjadi aku menjadi 'rajin' semacam menyiapkan assignments yg sedang kucar-kacir dlm kepala otak ku ini.... barulah nampak ade progress a bit (baru 37% jer actually). Otherwise... terbengkalai jer kat atas meja tu, very the malas and so unmotivated nak buat. Layan Hanna and layan masak lagi best! Yg paling best layan tido.... hehehehee...

But I've got a new motivation coming in after talking to Dr. Suraya for several times. No...no... Dr. Suraya a.k.a Mak Aya is not like Dr. Fadzilah Kamsah.... she's not pakar motivasi... nothing like that at all! She's my cousin, an engineering lecturer kat UPM and she's planning to come over to our place next month for her Nanotechnology reseach before proceed for conference in Orlando, Florida. Although it is still in the planning stage and there is no confirmation yet.... akak sudah pun memasang angan2 utk turut serta menyebok in the trip to Orlando (ecehh... kekonon teman kan dia la....) heheheh... Abaji pun dah bagi green light. Itu pasal la kena siapkan assignments dgn kadar yg terpaling laju, so that I can join her jenjalan dgn perasaan yg tenang dan gumbiraaa lalalala.... ;)

Mak Raayyyaaaa..... I'm very excited ni... aku tgh membodek Abaji taja flight ticket and bagi extra allowance next month... hehehehhe.... *aci tak?* let me know the result asap ok? Mintak2 la jadi.... Aminn...

3 comments:

Call sekarang untuk IMEJ BARU anda! said...

aku doakan semoga impian ko tu tercapai..hehe..num,kalo aku nak purchase anything online,from ebay ke,leh ke aku addresskan ke rumah ko,pastu aku suruh laki aku pi ambik..hehehe...leh jimat shipping cost..

Hanum said...

boleh... tak de hal. aku mmg ler menjadi 'org perantaraan' semenjak dua menjak kat cni... btw... laki ko landing kat newark kan? lebih kuang 45 mins ke umah aku. u hv my house address?

Tukang Campak said...

Syukur...dah sihat dah.

Memang susah la nak dpt maid lately, kami dah 6 bulan tunggu tapi x dapat2. Agen pun pening. Nak kata requirement bkn2 x de la sgt cuma kami x nak yg dah biasa kat m'sia.